maandag 6 januari 2014

2014


Zo, 2014 is alweer bijna een week oud, hoog tijd om mijn laptop weer eens aan het werk te zetten ;)
Als eerste wil ik jullie een super 2014 wensen! Dat het een mooi, liefdevol en creatief jaar mag worden!

Na de drukke decembermaand die eindigde met een uitgetelde grieperige Evelien op de bank, ben ik in januari een beetje mijn draai kwijt. Haken is er nog niet echt van gekomen en op de een of andere manier zijn de dagen voorbij voordat ik er erg in heb. De wetenschap dat ik over 2,5 week geen werk meer heb, helpt ook niet echt bij het vinden van mijn draai.
Nu klinkt dit allemaal een beetje somber, maar eigenlijk ben ik dat niet. Ergens heb ik het gevoel dat 2014 een heel goed jaar gaat worden. Of het echt zo is, dat kan ik jullie vast wel over 359 dagen vertellen. Nog even geduld dus ;)

5 opmerkingen:

  1. Ook de allerbeste wensen voor jou voor 2014! Wat naar dat je je baan kwijt gaat raken, maar gelukkig ben je erg positief. Heel veel succes met iets anders vinden, het gaat je vast snel lukken met zo'n instelling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha nou ben benieuwd... kzal nog ff 359 dagen geduld oefenen!! Ik wens jou ook een heel goed, gelukkig en gezond 2014. Ik zal hard duimen voor de kansen in een nieuwe baan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha zoiets wilde ik ook van de week gaan bloggen...
    behalve over het werk dan want ik ben niet op zoek.
    wens jou het allerbeste voor 2014 !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook de allerbeste wensen! En vooral een hoop energie!! ;) Die kun je nu wel extra hard gebruiken!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk vind je gauw een nieuwe uitdaging om bij aan de slag te gaan. Dit wens ik je voor 2014 naast heel veel creatief plezier, gezondheid en veel geluk! (mooi wolken!!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...